Specjalista SEO – Warszawa / Londyn

Wiktor Pacocha - specjalista SEOCzym zajmuje się specjalista SEO i czy na pewno jest Ci potrzebny? Czy tylko posiadanie strony, będącej wysoko na dane słowa kluczowe jest ważne, czy ilość wejść pod ich kątem czy w końcu konwersja? Na te właśnie pytania odpowie Ci doświadczony specjalista SEO.

Zwiększenie ilości odwiedzin i przyszłych klientów z „bezpłatnego ruchu” jest bardzo ważne, choćby przez co, że jest długoplanowe. Oczywiście oprócz pozycjonowania nie można zaniedbywać innych kanałów jak PPC, social media czy ruch z innych stron internetowych.

Mimo, że z wykształcenia jestem specjalistą od sieci komputerowych i ich bezpieczeństwa moją pasją po skończeniu studiów stał się marketing internetowy. Od 2005 roku zdobywam doświadczenie w tworzeniu, pozycjonowaniu i optymalizacji stron internetowych.

W 2007 roku osiągnąłem 14 miejsce w mistrzostwach świata, a w 2008 roku– 8 miejsce w mistrzostwach Polski w pozycjonowaniu stron internetowych. Później śledziłem i analizowałem postępy tych, którzy brali udział w tego typu rywalizacjach.

Posiadam certyfikaty Google, które potwierdzają moje kompetencje w prowadzeniu działań związanych z reklamą w Internecie.

 

Mimo wielu uaktualnień algorytmu, zmian metod i oprogramowania w ciągu prowadzonych przeze mnie projektów przez kilkanaście lat zawsze znajduję sposób na osiągnięcie czołowych pozycji w rankingu bez względu na branże, co mogą potwierdzić rekomendacje moich klientów.

Jedyne co się zmieniło to jakość stron i treści, teraz nawet zaplecza pozycjonerskie są połączone z portalami społecznościowymi i mapami google.

Jak każdy Head of SEO / SEO project manager (pozycjoner) mogę pracować nad pozycjonowaniem stron internetowych zdalnie lub z dojazdem do klientów na terenie Polski i Anglii.

Cena konsultacji, doradztwo uzależniona jest od miejsca spotkania, zakresu wykonywanych prac, mojego poświęconego czasu oraz doświadczenia.

Konsultacje jako specjalista SEO mogę wykonywać telefonicznie, poprzez Skype, WhatsApp lub Messenger co również wpływa na cenę.

Uważam, że w dzisiejszych czasach benchmarking jest kluczowy w każdej dziedzinie nie tylko w SEO co często powtarzam swoim obecnym i przyszłym klientom.